خدایا خدایا اگر قرار بود روزی اونو نبینم پس چرا خواستی دوسش داشته باشم

تنها برای تو مینویسم مهتاب

عاشقانه .. دیدی اخر من را لمس کردی.ولی حیف سنگ قبر من احساس ندارد

خدایا خدایا اگر قرار بود روزی اونو نبینم پس چرا خواستی دوسش داشته باشم

در خاطری  که تو هستی  دیگان محکومند به فراموشی  . این را به همه بگو


نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت0:49---27 دی 1392
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری اهنگ وبلاگتم خیلی قشنگه ..........قسم به ایه ی چشمت به خوبیت به صفایت دوباره مثل همیشه دلم گرفته برات
پاسخ:ممنون گلم به وبلاگم سر زدی


دنیا
ساعت18:25---25 دی 1392
سلام وبلاگت خیلی خوبه امید وارم موفق بشی
پاسخ:ممنون گلم به وبلاگم سر زدی


ستاره
ساعت16:01---23 دی 1392
سلام من از تنهای بیزارم نزار تو تنها بمونی .. وبلاگت خیلی عالی بود ممنون منو یادت گذشته انداخت تازه میدونی معنی اسمت چی میشه یعنی ستاره ی روشن
پاسخ:ممنون اسم تو هم قشنگه به وبلاگم بیشتر سر بزن


سپیده
ساعت23:36---22 دی 1392
سلام وبلاگت خیلی عالی بود مطالبش
پاسخ:ممنون که به وبلاگم سر زدی


کوهیار
ساعت23:48---21 دی 1392
دل من یه روز به دریا زد و رفت / پشت پا به رسم دنیا زد و رفت



زنده ها خیلی براش کهنه بودن / خودشو تو مرده ها جا زد و رفت . .
پاسخ:نفست باران است دل من تشنه ی باریدن ابر دل بی چتر مرا مهمان کن ...........ممنون به وبلاگم سر زدی بیشتر بهم سر بزن


محمد
ساعت17:21---21 دی 1392
چه سخته آدم دوباره به دیواری تکیه بده که 1بار آوارش روش ریخته.....وبلاگت خیلی قشنگه
پاسخ:ممنون به وبلاگم سر زدی .......تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد


الی
ساعت15:10---21 دی 1392
سلام وبلاگت خیلی عالی بود
پاسخ:ممنون بهم بیشتر سر بزن


مهتاب
ساعت17:23---15 دی 1392
خـــــــــــدا را برایتان آرزو دارم...

با کسی باش که

وقتایی که دلت گرفته

حوصله نداری

ناراحتی

حس میکنی یه دنیا غم داری

بلد باشه شادت کنه

راه قلبتو بلد باشه

تنهات نزاه

خــــدا تنها روزنه امیدی است كه هیچگاه بسته نمی شود،

تنها كسی است كه با دهان بسته هم می توان صدایش كرد،

با پای شكسته هم می توان سراغش رفت،

تنها خریداریست كه اجناس شكسته را بهتر برمی دارد،

تنها كسی است كه وقتی همه رفتند می ماند،

...وقتی همه پشت كردند آغوش می گشاید،

وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود

و تنها سلطانی است كه دلش با بخشیدن آرام می گیرد نه با تنبیه كردن.

خـــــــــــدا را برایتان آرزو دارم...
پاسخ:ممنون که به .بلاگم سر زدی گلم


محسن
ساعت23:06---14 دی 1392
سلام وبلاگ عالی داری موفق باشی
پاسخ:ممنون


ستایش
ساعت15:04---14 دی 1392
از خوب ها بیشتر میترسم...!







آخر..!







یک روز تو خوب من بودی ...
پاسخ:ممنون به وبلاگم اومدی


ریحانه
ساعت1:14---13 دی 1392
سلام متن غمگین دیگه ننویس دلم گرفت تو وبلاگت اومدم شاد باش .................
پاسخ:می گویند : شاد بنویس ... نوشته هایت درد دارند! و من یاد ِ مردی می افتم ، که با کمانچه اش ، گوشه ی خیابان شاد میزد... اما با چشمهای ِ خیس ... !! ممنون به ولاگم اومدی


ناشناس
ساعت14:48---12 دی 1392
واسه کسی که برای داشتنت ذره ای تلاش نمی کنه یک ذره دل تنگی هم زیاده........
پاسخ:من دلتنگ هستم و هیچ وقت فراموشش نمیکنم


منیره
ساعت23:19---11 دی 1392
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری موفق باشی
پاسخ:ممنون به وبلاگم سر زدی


غریبه ی اشنا
ساعت18:42---11 دی 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری ...واسه چی شعرهای که می نویسی خیلی غمگینه ....امروزه به کسی دل نبند چون اون به تو نگاه میکنه به دیگری فکر میکنه شاد باش و زندگی کن
پاسخ:سلام من دوست دارم شعرای که تو وبلاگم میزارم غمگین باشه ممنون که به وبلاگم سر زدی


یکتا
ساعت18:46---21 آذر 1392
به چشمانت بیاموز که هر کس ارزش دیدن ندارد .واسه کی این شعرارو مینویسی .واقعا قشنگه
پاسخ:اغوشت را دوست دارم اما از بی پناه شدن میترسم ..ممنون به من سرزدی ..اسم وبتم ننوشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 آذر 1398برچسب:, ] [ 2:56 ] [ سهیل ] [ ]